یکی از برنامه های زیرساختی گروه اوان مبحث آموزش و ارتقا دانش فنی نمایندگان و کلیه علاقمندان به این گروه از محصولات می باشد با توجه به ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری و اهمیت آشنایی مستمر با آن، بر این اصل شدیم که دوره های آموزشی خصوصی و عمومی برگذار کنیم.

آموزش های عمومی

دوره های آموزش عمومی با در نظر گرفتن کلیه مخاطبان و علاقمندان در این صنعت بوده و به دو سطح مقدماتی و پیشرفته تقسیم بندی می شود. دانشجویان در سطح مقدماتی به طور کلی با اصول و مباحث اولیه سیستم های نظارت تصویری آنالوگ و شبکه و سپس طراحی استاندارد و زیر ساخته های لازمه جهت اجرای یک پروژه استاندارد آشنا خواهند شد.

طول دوره مقدماتی 16 ساعت می باشد که توسط اساتید مجرب تدریس و با در اختیار گذاشتن کتب و منابع معتبر و ایجاد کارگاه های عملی برگذار می شود که به شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون مربوطه، گواهینامه رسمی سطح مقدماتی اعطا می گردد. لازم به ذکر است شرکت در دوره آموزشی سطح مقدماتی برای عموم آزاد و به صورت رایگان می باشد.

در سطح پیشرفته دانشجویان با مباحث کلی در زمینه سیستم های مبتنی بر IP و نرم افزار های وابسته مثل ماژول تشخیص چهره ماژول ATM و … همچنین اصول و پایه سیستم های کنترل تردد و نرم افزار های وابسته به آن آشنا خواهند شد. طول این دوره 32 ساعت بوده و در خارج از محل شرکت برگذار می گردد.

چگونه می توان در این کلاس ها شرکت کرد؟

جهت ثبت نام در کارگاه های آموزشی گروه اوان می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. ثبت نام از طریق وب سایت شرکت: لطفاً بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید.
  2. ثبت نام از طریق سامان پیامکی: با ارسال عدد 6 به سامانه 10009734 راهنمایی خواهید شد.
  3. ارسال نمابر: لطفاً بر روی لینک دریافت فرم ثبت نام کلیک نموده و فرم مربوطه را دانلود کرده و سپس تکمیل و ارسال فرمایید.
آموزش های تخصصی

آموزش های تخصصی مربوط به نمایندگان رسمی گروه اوان بوده که بنا بر نیاز نمایندگان محترم و در مقاطع مختلف به دلیل به روزرسانی های نرم افزاری و آشنایی با محصولات جدید برگذار می گردد. آشنا شدن مستمر با مباحث روز دنیا کمک شایانی در زمینه طراحی به روز با هزینه کمتر و بهره وری بالاتر برای مشتریان محترم خواهد شد.

همان طوری که در بالا به آن اشاره کردیم اصل آموزش بسیار مهم است، بنابراین با برگذاری دوره های مستمر آموزشی عمومی و تخصصی همواره نمایندگان خود را پالایش کرده و اطلاعات فنی خود را با آنان به اشتراک می گذاریم.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فهرست
× چطور می تونم کمک تون کنم؟