یکی از برنامه های زیرساختی گروه اوان مبحث آموزش و ارتقا دانش فنی نمایندگان و کلیه علاقمندان به این گروه از محصولات می باشد با توجه به ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری و اهمیت آشنایی مستمر با آن، بر این اصل شدیم که دوره های آموزشی خصوصی و عمومی برگذار کنیم.

واحد مهندسی فروش اوان

واحد فـــروش گروه اوان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و تکیه بر دانش فنی نمایندگان خود، فروش مستقیم محصولات را مبتنی بر توزیع در نمایندگی های مجاز بنا نموده است.

با توجه به فراگیر شدن سیستم نظارت تصویری در سطح جامعه و تأمین نیاز مردم از خرید آگاهانه در این گروه از محصولات و نیاز به طراحی اصولی همگام با استانداردهای لازمه، گروه اوان اقدام به گزینش، پالایش و جذب نمایندگان برتر در سطح کشور کرده است.

تمامی نمایندگان رسمی گروه اوان دارای تجربه، تعهد و تخصص لازم در این صنعت می باشند. بر همین اساس شرکت های فعال در زمینه سیستم های امنیتی پس از طی کردن مراحل مربوط به آموزش و عقد قرارداد با تمامی مسائل Marketing آشنا می شوند.

در این روش، توزیع محصولات صرفاً در داخل شبکه امکان پذیر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگان فعال گروه اوان در سراسر کشور یا درخواست نمایندگی با توجه به شرایط اعلام شده می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و یا به بخش نمایندگان مراجعه فرمایید.

اطلاعات تماس با واحد فروش اوان:

  • تلفن: 02634050100
  • واتساپ و تلگرام : 09301106160
  • پست الكترونيكي: crm[@]oone.ir

لذا مصرف کننده کالای مورد نیاز خود را با انتخابی آگاهانه از نزدیک ترین محل فروش خریداری نموده و فروشنده با اطمینان خاطر از دانش فنی، تجربه و تعهد خود، اقدام به عرضه محصولات خواهد نمود. لازم به ذکر است گروه اوان جهت رفاه مشتریان کلیه کالاهای ارائه شده خود را که دارای کارت طلایی گارانتی 18 ماهه و سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه 10009734 (به صورت QR Code) می باشد را ارائه نموده است.

در این سامانه کلیه کالاهای خریداری شده توسط نمایندگان ثبت گردیده و در زمان استعلام توسط مشتری (با ارسال عدد 1 یا اسکن QR Code محصول)، نماینده به عنوان ارائه دهنده خدمات معرفی خواهد گردید. این امر موجب می گردد:

  • مشتری از خرید خود مطمئن و به راحتی صحت کالای خریداری شده را بررسی نماید.
  • نماینده از لحاظ فروش ایمن شده و کالای خود را در بازار عرضه می نماید.
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فهرست
× چطور می تونم کمک تون کنم؟