با توجه به هدف گروه اوان و پایداری بر اصل مشتری مداری همواره واحد خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیران گروه اوان با در نظر گرفتن این اصل نگاه ویژه ای به واحد خدمات پس از فروش داشته و دارند.

سرعت، دقت و کیفیت از اهداف اصلی گروه اوان بوده و جهت حصول این امر کارشناسان ما همواره پاسخگوی مشتری بوده و با بهترین روش و کوتاهترین مسیر ممکن اقدام به رفع مشکل می نمایند.

تمامی کارهایی که توسط واحد فروش به دست مشتری می رسد دارای لوازم یدکی بوده و این امر باعث گردیده تا با سرعت بیشتر کالاهایی که دچار مشکل شده اند رفع گردد. در مورد پروژه های اجرایی کلیه پروژه ها به صورت پیش فرض طی مدت زمان گارانتی دارای خدمات پس از فروش طلایی می باشند که در ادامه توضیح خواهم داد.

لازم به ذکر است پس از طی این دوره امکان تمدید سرویس های پشتیبانی در طرح برنز، طرح نقره ای و طرح طلایی امکان پذیر می باشد.

گروه اوان بنا به درخواست و نوع مشتریان خود بعد از طی دوران گارانتی امکان تمدید سرویس های پشتیبانی خود را در یکی از طرح های دارا می باشد که قبل از اشاره به توضیحات طرح، توضیح هر سرویس به شرح ذیل می باشد:

سرویس خدمات تماس ماهانه

تجربه مدیران گروه اوان نشان داده است که همیشه وجود یک مشکل کوچک باعث به وجود آمدن خطاهای بعدی و گاه جبران ناپذیر خواهد شد. طی این سرویس بین یکم تا پنجم هر ماه کارشناسان خدمات پس از فروش از محل Call Center با نماینده معرفی شده تماس می گیرند و از کمیت و کیفیت وضعیت پروژه اطلاع کسب خواهند کرد که در پایان هر سه ماه گزارش مکتوبی به مدیر سیستم ارائه خواهد شد که ارائه این سرویس باعث:

  • بهبود بهتر و رفع مشکلات احتمالی
  • ایجاد یک گزارش کامل از نحوه عملکرد ناظران در سیستم به مدیر سیستم
  • برطرف شدن مسائل و مشکلات کوچک و جلوگیری از خطاهای احتمالی
  • بررسی سلامت سیستم به صورت مدون

سرویس بازدید ادواری

طی این سرویس کارشناسان خدمات پس از فروش به صورت حضوری در محل پروژه حاضر شده و تمامی اجزاء به کار رفته در پروژه طی فرم های ISO بررسی مجدد گردیده و در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر احتمالی اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.

یکی دیگر از وظایف کارشناسان در این نوع سرویس پس از تست کردن نرم افزاری و سخت افزاری سیستم با نظارت دوربین ها و DVR یا سیستم رکورد ها خواهد بود به خصوص دوربین هایی که در محل های بیرونی نصب می گردد. تصاویر این دوربین ها بعد از مدت زمانی به علت وجود گرد و غبار مطلوب نبوده و نیاز به نظافت این تجهیزات می باشد. که طی زمان مشخص از پیش تعین شده و بنابر شرایط محیطی پروژه این سرویس انجام می پذیرد.

سرویس خدمات تلفنی

با توجه به اهمیت موضوع حفاظت و نظارت به طبع نیاز به یک پشتیبان دائمی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در برخی مواقع سرعت در خدمت رسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما مشتری گرامی می توانید طی تماس تلفنی مشکلات خود را مطرح و راهنمایی لازم یا درخواست اعزام کارشناس را از سیستم مطالبه کند.

پشتیبانی نرم افزاری

کارشناسان در این سرویس با استفاده ارتباطات اینترنتی به سرور شما متصل می گردد و اقدام به رفع مشکل می نماید.

پشتیبانی سخت افزاری

یکی دیگر از سرویس های بسیار مهم پشتیبانی سخت افزاری است. به این مفهوم که در صورت بروز مشکل در هر یک از اجراء پروژه دستگاه مشابهی جایگزین دستگاه معیوب تا زمان رفع عیب می گردد تا هیچگونه نگرانی متوجه پروژه نباشد.

 آموزش – تعمیرات

با توجه به تعمیرات نرم افزاری و ورژن های جدید که طی دوره های مختلف ارائه می گردد آموزش و آگاهی جهت استفاده از این امکانات امر لازم می باشد که طی یک دوره آموزشی کلیه بخش های نرم افزاری و راهکارهای رفع عیب سخت افزاری و نرم افزاری آموزش داده می شود و در پایان گواهینامه ای در این خصوص اعطا می گردد.

 زمان انتظار

عبارت است از حداکثر زمان از اعلام وصول اعزام کارشناس به پروژه تا زمان حضور آن فرد در محل پروژه.

طــرح خــدمــات پس از فــروش

ردیفشرح خدمات پشتیبانیطلایینقره ایبرنز
1خدمات تماس تلفنی
2خدمات بازدید ادواری
3سرویس خدمات تلفنی
4پشتیبانی نرم افزاری
5پشتیبانی سخت افزاری و سرور
6آموزش8 ساعت6 ساعت4 ساعت
7زمان انتظار24 ساعت48 ساعت72 ساعت
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فهرست
× چطور می تونم کمک تون کنم؟